
1. Grupa docelowa
Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, często podświetlane bilbordy albo znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w pomieszczeniach publicznych, takich jakże przystanki autobusowe oraz centra handlowe. Obejmuje również bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jakże billboardy oraz znaki drogowe.
http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/
Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to wielkie plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg albo innych obszarów o wysokim natężeniu ruchu, które zazwyczaj reklamują produkt lub usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.
2. Lokalizacja
Decyzja o doborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej jest niezmiernie istotna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.
Wybór lokalizacji billboardu winien składać się na typu reklamowanego artykułu czy usługi, grupie docelowej oraz budżecie.
Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę mnóstwo czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a następnie budżet. Możesz też dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.
3. Wyróżnij się niekonwencjonalnymi pomysłami na reklamy zewnętrzne
Kreatywne wpływy na reklamy zewnętrzne są istotne, ażeby dać się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była nadzorowana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w której wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który spotykał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, albowiem była tak inna od owego, co robili wszyscy inni.
Najlepszym sposobem na wymyślenie innowacyjnych pomysłów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy szukają w reklamie i jak dać im wartość, której dotąd nie mają. Na przykład, gdy sprzedajesz nowy produkt, możesz chcieć zareklamować go w nowoczesny sposób, ażeby ludzie zauważyli to, gdy idą ulicą lub przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.